Warszawa, Wrocław, Gdańsk, Kraków – 12 października w tych czterech miastach Polski, sztuka tatuażu połączy się z akcją charytatywną. Hard Rock Cafe, w ramach światowej kampanii Pinktober, organizuje wyjątkowe wydarzenie – charytatywny tattoo walk-in pod hasłem „Dziaramy dla Dziewczyn!”. Celem akcji jest wsparcie fundacji „W związku z rakiem” oraz promocja profilaktyki raka piersi.
„Dziaramy dla Dziewczyn!” – charytatywny walk-in
Tego dnia, w restauracjach Hard Rock Cafe w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu oraz partnerskim studiu tatuażu Fox Orange Tattoo w Krakowie, swoje umiejętności zaprezentują polskie artystki, tatuatorki które przyłączyły się do akcji. Przygotowały one specjalne wzory, które będą dostępne dla wszystkich chętnych, bez wcześniejszych zapisów. Cały dochód z wykonanych tatuaży zostanie przekazany na rzecz fundacji „W związku z rakiem”, wspierającej pacjentki onkologiczne.
– Chcemy połączyć pasję do muzyki i tatuażu z pomaganiem innym. Wierzymy, że poprzez tę akcję uda nam się zwrócić uwagę na problem raka piersi i zachęcić kobiety do regularnych badań. A przy okazji, stworzyć niezapomniane wspomnienia dla wszystkich uczestników – mówi Karolina Jaskóła, Managerka Marketingu Hard Rock Cafe Warsaw.
W organizację wydarzenia zaangażowały się firmy z branży tatuatorskiej: Ars Tattoo, Master Tattoo, EMKA, El Cartel i LoveInk. Partnerami akcji są również marki Your Kaya, Moya Matcha oraz Ania Kruk.
Partnerami medialnymi są: Anywhere.pl, inksearch.co, tattooartist.pl i portla onkologiczny zwrotnikraka.pl.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pojawić się 12 października w restauracji Hard Rock Cafe w Warszawie, Gdańsku lub Wrocławiu, a będąc w Krakowie – w studiu Fox Orange Tattoo. Płatność za tatuaże będzie odbywać się tylko gotówką, bezpośrednio do puszek przygotowanych przez fundację. Szczegółowe informacje o lokalizacjach i godzinach trwania wydarzenia będą dostępne na profilach społecznościowych poszczególnych restauracji Hard Rock Cafe. Przygotowane na walk-in wzory wraz z cenami będą udostępnione przed wydarzeniem.
O kampanii Pinktober
Pinktober to międzynarodowa kampania społeczna, która ma na celu zwiększenie świadomości na temat raka piersi i zachęcenie kobiet do regularnych badań. W październiku, na całym świecie odbywają się różnego rodzaju wydarzenia, mające na celu wsparcie kobiet walczących z tą chorobą.
O fundacji „W związku z rakiem”
Od 10 lat wspiera osoby chore na raka i ich najbliższych z całej Polski oraz zajmuje się także edukacją osób zdrowych, prowadzi szkolenia z zakresu psychoonkologii i zdrowego odżywiania. Organziacja specjalizuje się w warsztatach z samobadania piersi i jąder na fantomach. Odbiorcami działań edukacyjnych fundacji są również przedsiębiorstwa z całej Polski, niezależnie od branży, a w szeregach fundacji stoją specjaliści z wieloletnim doświadczeniem i ludzie gotowi do pomocy. Ich misją jest uczynienie świata lepszym miejscem.
O firmie Hard Rock Cafe
Hard Rock Cafe to renomowana międzynarodowa marka gastronomiczno-hotelarska światowej klasy. Prowadzi restauracje na całym świecie, które są odwiedzane każdego roku przez miliony gości. Pierwsza restauracja Hard Rock Cafe została otwarta w 1971 r. w Londynie w Anglii. Od tamtej pory marka rozszerzyła swoją działalność na największe miasta, takie jak m. in. Nowy Jork, Los Angeles, Chicago, Miami, Paryż, Sydney.
źródło: materiały prasowe
PRZEJDŹ DO: RÓŻOWY PAŹDZIERNIK